دسترسی به منوهای سریع

دسترسی به منوهای سریع :

در بالای صفحه روی اسم خود کلیک نمایید. با منوی بالا روبرو خواهید شد  :

1. شارژ حساب

با کلیک بر روی آن وارد صفحه زیر خواهید شد. در این صفحه شما می توانید مبلغ دلخواه خود یا تعداد پیامک مورد نیاز خود را وارد نمایید و سپس درگاه پرداخت را انتخاب کرده و پرداخت را بزنید.

در خرید شارژ عادی محدودیت مبلغ وجود ندارد و از ۱۰۰۰ تومان به بالا می توانید شارژ حساب خود را انجام دهید .
* گزینه استفاده از کد تخفیف : در برخی از مناسبت ها سایت نیاز جهان به مشتریان خود پیامک حاوی کد تخفیف ارسال می نماید که با استفاده از آن کاربران می توانند در بخش خرید شارژ عادی پیامک بیشتر به صورت هدیه دریافت نمایند  .
در قسمت درگاه آنلاین دو درگاه پارسیان و ملت موجود می باشد که با هر کارتی که عضو شتاب باشد می توانید پرداخت خود را انجام دهید .
همچنین اگر امکان پرداخت آنلاین برای شما میسر نمی باشد می توانید مبلغ مورد نظرتان را کارت به کارت کرده و مطابق با تصویر زیر در سامانه فیش واریزی خود را درج نمایید .
ابتدا وارد صفحه شارژ حساب شوید
1.منوی درج فیش واریزی را انتخاب کنید.
2.مبلغ مد نظر خود را به یکی از شماره حساب ها واریز کرده سپس اطلاعات زیر را وارد نمایید .
3.به کدام بانک شرکت ما واریز داشته اید؟
4.مبلغ واریزی شما چقدر بوده است؟
5.تاریخ پرداخت شما چه روزی بوده است؟
6.ساعت پرداخت شما چه زمانی بوده است؟
7.شماره فیش یا کد رهگیری شما چند است؟
سپس ثبت فیش را بزنید .
برای تایید فیش واریزی در ساعات اداری به صورت تقریبی 30 دقیقه زمان لازم است اما در پرداخت آنلاین پنل شما بلافاصله شارژ خواهد شد.

2. خرید بسته شارژ

روش دیگر خرید پیامک که خرید شارژ با تخفیف می باشد.
از این بخش می توانید با خرید بسته های پیامکی تعداد بیشتری از مبلغ پرداختی خود در حالت عادی، پیامک دریافت نمایید .

یکی از بسته ها را مطابق با نیاز خود انتخاب نموده ، درگاه آنلاین را انتخاب کنید و تایید خرید را بزنید و به صورت آنلاین بسته پیامکی را خریداری کنید.

3. تراکنش های مالی

در این منو می توانید کلیه تراکنش های صورت گرفته در پنل ، اعم از خریداری شارژ ،خریداری ماژول ، خریداری خط پیامکی، ارسال ها، بازگشت هزینه ارسال های انجام نشده و … را با جزئیات ببینید. می توانید همه موارد را نیز جستجو نمایید.
در لیست نمایش داده شده علاوه بر تاریخ دقیق و نوع تراکنش، تاریخ تراکنش و اعتبار باقی مانده پس از انجام تراکنش نیز قابل مشاهده می باشد. تمامی تراکنش ها بر حسب پیامک نمایش داده میشوند .

4. پشتیبانی

از طریق این منو می توانید در هر ساعت از شبانه روز با همکاران بخش پشتیبانی از طریق ارسال تیکت در ارتباط باشید. پس از کلیک بر روی این منو ، دکمه ارسال تیکت جدید را بزنید.

سپس در صفحه باز شده، نوع مشکل ، موضوع و بخش مربوطه را انتخاب کنید و سپس در باکس زیرین مشکل خود را کامل شرح دهید و در انتها ثبت را بزنید.

هر زمان که تیکت شما پاسخ داده شود از طریق یک پیامک مطلع خواهید شد ، و مجددا با مراجعه به همین منو با تصویر زیر روبرو خواهید شد که با کلیک بر روی تیکت درج شده و زدن دکمه جزئیات می توانید پاسخ کارشناس را مطالعه کرده و اگر نیاز به ارسال پاسخ دیگری است این کار را انجام دهید.

5. تغییر رمز عبور

از طریق این منو می توانید رمز ورود به پنل کاربری خود را تغییر دهید. اگر رمز عبور فعلی خود را فراموش کرده اید، دکمه فراموشی رمز عبور را بزنید تا یک رمز جدید برایتان پیامک شود.

6. خروج

با استفاده از دکمه خروج نیز می توانید از پنل کاربری خود خارج شوید. منبع

مرحله قبل 2 : فعالسازی پلن های پیامک

مرحله بعد 4 :  ارسال پیامک

درباره‌ی نیاز جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *